Saturday, January 8, 2011

An Inch Of Snow/Kaksi senttiä lunta









It doesn't take much to have a happy snow time. After sunset we all dug out our sleds and had a great time sledding next to our house.

Seventeen years and one night ago today The Captain and I went sledding in Finland, late at night also. It was the night before our wedding, and sledding tonight brought back many memories of that evening. Starry eyed, on a starry night. A start of an exciting journey, together.

*******************

Ei tarvitse paljoa että voi pitää hauskaa lumessa. Auringonlaskun jälkeen me kaikki kaivoimme pulkat esiin ja laskettelimme pulkalla talomme viereistä mäkeä.

Seitsemäntoista vuotta ja yksi yö sitten tänään Kapteeni ja minä menimme pulkkamäkeen Suomessa, myöhään illalla myös. Se oli yö ennen häitämme, ja pulkkamäki tänä iltana toi monia muistoja siitä illasta. Tähtisilmin, tähtiyönä. Jännittävän yhteisen taipaleen alku.

11 comments:

  1. Happy Anniversary - again! Awesome pictures.

    ReplyDelete
  2. Onnea! Siunausta!

    Ja ai miten ihanaa on katsella teidän kotikuvianne, - myös toisessa blogissa :)
    Tää on teidän rakas, kaunis kotinne! <3

    ReplyDelete
  3. Kiitos Allu ja Nurkkalintu!! Ja kyllä, rakas on kotimme täällä...
    Mutta onko Jumalan tahto että siihen jäämme? Johdatusta rukoillen odotamme..

    ReplyDelete
  4. Tuo onkin suuri ja nöyrälle paikalle laittava kysymys....

    Omia valintojamme olen monesti pohtinut ja miettinyt, kuulimmeko sittenkään oikein sen, mitä Jumala olisi tahtonut....
    Tiedän, että on hyödytöntä enää menneitä miettiä ja väärätkin valinnat Jumala voi kääntää parhain päin.
    Itsekkäästi kun ajattelen, tuntuu, että valitsimme väärin; mutta siis nyt katsonkin asioita itsekkäästä vinkkelistä ;-))

    Jumalan tahdon kuuleminen on joskus helppoa, joskus taas ei.
    Onneksi saamme alvariinsa rukoillen kääntyä Hänen puoleensa ja tunnustaa avuttomuutemme myös kuuntelutaidossamme.

    Jumala tietää jo pitkälle tulevaisuuteemme. Hän näyttää matkaamme askel kerrallaan.

    Olen rukousrintamassa mukana pyytäen, että saatte kirkkaasti selvyyden Isä Jumalan tahdosta.
    Ihanaa, kun teillä on rukoilevat lapset ja heillä voi olla tarkat korvat Jumalan puheelle.
    Olkaa siunattuja! <3

    ReplyDelete
  5. Kiitos ihanasta rohkaisevasta kommentista, Nurkkalintu!!! Ja rukouksista myös.. Eilen illalla mietimme että jos nyt jäätäis tähän kuitenkin, ja nyt katsomme tuoko tuo päätös rauhaa. Toistaiseksi hyvä :) Tämän raamatunkohdan sain myös:
    Saat huomata, että majasi on rauhoitettu, ja kun tarkastat asuinsijaasi, et sieltä mitään kaipaa. Ja saat huomata, että sinun sukusi on suuri ja vesasi runsaat kuin ruoho maassa. Ikäsi kypsyydessä sinä menet hautaan, niinkuin lyhde korjataan ajallansa.
    Job 5:24-26
    Siunausta sinulle <3

    ReplyDelete
  6. Kiitos :)
    Eilen tuli kyynel silmään katsellessani näiden pikkuapulaisten kuvia. Ovat suloisia.

    Viime yönä en saanut unta ja muistin valvoessani teitä ja rukousaihetta. Joskus rukoileminen tuntuu ihan työltä, niin nytkin, ja sitten yht'äkkiä sain rauhan ja uskoin, että olette saaneet jonkun vahvistuksen tähän asiaan. Nukahdin heti.

    Oletan, että rauha päätöksenne suhteen on säilynyt.
    Luotamme Jumalan apuun ja neuvoihin, Hän näyttää suunnan ja suuntien muutokset! Kiitos, Jeesus!

    ReplyDelete
  7. Olet ihana, Nurkkalintu <3 <3 <3
    Kyllä, rauha on pysynyt!!! {Ihanaa} Kiitos rukouksistasi, Jumalan perhe on ihmeellinen, voimme kantaa toistemme taakkoja, jopa internetin kautta.. Rukoilen sinun ja rakkaittesi puolesta myös, kyllä Isä tietää rukouspyynnöt.

    ReplyDelete
  8. Kiitos, rakas 5ennie, sisar Jeesuksessa Kristuksessa :)
    Kiitos rukoustuesta, meidän perheväkemme todellakin tarvitsee esirukousta myös tänä vuonna!
    Ei Jumalan lapsilla aina ole helppoa ja vaikeillakin kausilla on tarkoituksensa Jumalan suunnitelmissa.
    Kell' on turva Jumalassa, turvassa on parhaimmassa kaikissa olosuhteissa.

    Siunausta!

    ReplyDelete
  9. Muistetaan toisiamme rukouksin, Nurkkalintu <3 Siunausta!!

    ReplyDelete